דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית עמוד נחיתה נכון 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 1951 פעמים ]

כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש.

כמו בשלב בניית אתר האינטרנט שלכם, שימו דגש על בדיקת תפקוד עמוד הנחיתה אחת לתקופה ויעילותו כמובן, ועדכנו אותו לאורך כל התקופה הייעודית, דיוק כפי אתם מעדכנים את תוכן האתר.
צרו הפניות לגולשים לעמוד הנחיתה הייעודי שלכם. גולשים ברשת בתת המודע שלהם, נוטים לקבל החלטות במהירות של עד 10-15 שניות בלבד אם להישאר באתר או האם לפנות לאתר אחר. בעת בניית אתר האינטרנט שלכם, תוכלו לשים דגשי עבודה בתהליך כהכנת תשתית קידומית גם ובמיוחד כהכנה לקראת העלאת עמוד נחיתה ייעודי.

כאשר גולש לוחץ על ההפנייה בעמוד הנחיתה שלכם, הוא מעוניין להגיע לאתר או למיקום באתר שלכם בצורה מדוייקת ללא הפניות שווא או הפנייה על הפנייה וכד'. אם גולשים לא ימצאו מיד את מה שהביא אותם למיקום הספציפי באתר שלכם, אל תתפלאו אם הם יעזבו את האתר ללא המרה.
גולש מעוניין לדעת, לבחון ולקבל מידע נכון, אמיתי ומפורט ורק אז אולי ירכוש את המוצר שלכם. לא מספיק לתת תמונה ויפרוט דל של כמה מילים אודות המוצר. נדרש להגדיל לעשות ולהרחיב במלל, מפרט טכני אם ישנו, תמונות נוספות ומידע שישאיר את הגולש ויגרום לו לקנות.

נדרש לפרט אודות המוצר באופן נרחב. ככל שתפרט יותר כך יסייע הדבר לאינדוקס המידע על ידי מנועי החיפוש להקנות מקום בו יופיע בתוצאות הרלוונטיות לתחום / המוצר. מקובל בעת בניית אתרים להדגיש ולאפיין יחד עם חברת בניית האתרים אופטימיזציה והכנת תשתיות האתר להתאמה מיטבית לאינדוקס על ידי מנועי החיפוש.

שימו דגש על היתרונות של המוצר שלכם בהשוואה למה שמפורט אצל מוצרים מתחרים. אל תפתחו במערכה מלחמתית נגד מוצרים מתחרים, זה גורם לגולשים לסלוד מהמטרה שלכם. תנו את הדגש על יתרון המכירה של המוצר שלכם דוקא והדגישו אותו בפני הגולש.

הדבר הנוסף ומהעיקריים ביותר הינו לתת ערך מוסף מיוחד למוצר שלכם. יתרון המוצר שלכם הוא בעצם הערך המוסף עבורכם ומבדיל אתכם מהמתחרים שלכם. כאשר גולש מבקר במספר אתרים מקבילים, צריך לחשוב ליצור סיטואציה בה לרוב יחליט מדוע להישאר באתר שלכם וליצור מכירה מוצלחת.


צרו חווית משתמש פשוטה וייחודית. צרו יכולת לנווט באתר שלכם בצורה יעילה, חווייתית ומהנה.
עמוד הנחיתה יהווה יעד מרכזי יחיד ועל זה צריך לשים את כל הדגש.
תצאו מתוך הנחה שאתם צריכים לגרום לגולש ואולי אף ממש להוביל אותו אל היתרונות היחסיים שלכם ממש על ידי שכנוע מכירתי / שירותי ולא רק באמצעים של פירוט והצגת המוצר.

תבדקו כי הגולשים בעמוד הנחיתה שלכם חווים את ההצעה שלכם ולא רק קוראים אותה, ושההצעה מודגשת מספיק בכדי לגרום לגולש לרכוש את המוצר שבחרתם למכור לו.
תנו אפשרות להשוואות אם ניתן ביחס לשוק, אם אתם מפרטים אודות עובדה כלשהי לגבי המוצר, ואפשרו הצגת הפניות למקורות שגולשים פוטנציאלים יכולים לאמת את ההצעה שלכם באמצעותם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב